رسانه دیجیتال چیست؟

رسانه دیجیتال چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]رسانه‌هایی که تبادل یا انتشار #محتوا در آنها، تنها به کمک ابزارهای مجهز به پردازشگر دیجیتال میسر باشد. شامل رسانه‌های برخط مبتنی بر شبکه (نظیر شبکه جهانی اینترنت)، سرویس های مخابراتی از قبیل MMS وSMS  و سایر اشکال شبکه های تبادل داده مانند بلوتوث و همچنین رسانه‌های مبتنی بر حامل های فیزیکی دیجیتال (CD/DVD) و مانند آن ها.

برخی از اشکال رسانه های دیجیتال

1- نرم افزارهای رایانه‌ای (نرم افزارهای رسانه ای / نرم افزارهای چند رسانه ای / …)
2- بازی‌های رایانه‌ای (بازیهای آفلاین/ بازیهای آنلاین/ بازیهای موبایل /بازی‌های تحت شبکه/….)
3- اینترنت (پایگاه‌های اینترنتی و سرویس‌های مختلف همچون اجتماعات مجازی/ گروه‌های اینترنتی/ گفتگوی اینترنتی/ ….)
4- هنرهای دیجیتال ( #سینمای_دیجیتال/ گرافیک رایانه‌ای / نقاشی دیجیتال/ تئاتر دیجیتال/ موسیقی دیجیتال / …)
5- تلفن همراه و سرویس‌های مختلف آن (پیامک/ پیام چند رسانه ای GPRS / 4G/ 3G/…)
6- …. .

ویژگیهای #رسانه‌های_دیجیتال

1- سرعت و وسعت دامنه انتشار
2- بستر نشر آسان (اینترنت/ تکثیر استمپری/…)
3-تنوع و حجم بالای محتوا (نرم افزارهای چند رسانه ای حاوی چند صد جلد کتاب، چند ده ساعت فیلم و صوت با قابلیت جستجو و … / بازی‌های رایانه ای )
4- جذابیت و تعاملی بودن محصولات (بازی های رایانه ای / اجتماعات مجازی/ …)
5- بدون مرز بودن ارتباطات
6- کم هزینه بودن تولید و دسترسی
7- طیف وسیع و متنوع مخاطبین

[/vc_column_text][vc_btn title=”مطالب آموزشی حوزه نشر دیجیتال” color=”purple” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.herse.ir%2Ffaq%2F||target:%20_blank|”][vc_btn title=”مشاهده نمونه هایی از محصولات دیجیتال” color=”blue” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.herse.ir%2Fportfolio%2F||target:%20_blank|”][vc_btn title=”مشاهده و خرید از فروشگاه محصولات دیجیتال” color=”pink” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.herse.ir%2Fshop%2F||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row]

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.



نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.